niedziela, 26 kwietnia 2015

Ćwiczenia na...

W lutym postanowiłam zadbać o moje ciało. A dokładniej: o wygląd pośladków. Pupa, ręce, nogi – wszystko można wyrzeźbić. Więc wzięłam się za siebie! Mamy kwiecień i mogę powiedzieć, że jest duużo lepiej :) Dlatego chcę się tym podzielić, może też akurat marzysz o jędrnej pupie :) Ćwiczyłam różnie, ale przede wszystkim opierałam się na ćwiczeniach z tego filmiku: 8 Minute Buns


Przy wytrwałości każdy ma szanse na lepszy wygląd. Na początku nie miałam siły robić tego wszystkiego na raz, paliły mnie zasiedziałe mięśnie. Robiłam często przerwy w trakcie ćwiczeń. Z czasem byłam silniejsza i oprócz tych ćwiczeń w czasie jednej serii wykonywałam też inne ;) Zatem: WYTRWAŁOŚCI! Znasz swój cel, więc bądź silna w jego zdobywaniu! No i CIERPLIWOŚCI, bo wyczekiwane efekty nie pojawiają się od razu.


W linku wyżej znajduje się film z ćwiczeniami. Jeśli miałby on kiedykolwiek zostać usunięty, prezentuję poniżej zdjęcia ćwiczeń ;)


1.


Ważne! Kolana nie wyprzedzają kostki. Mają być mniej więcej na tej samej wysokości.


2.








Bardzo ważne! Noga z przodu: KOLANO powinno znajdować się mniej więcej NAD kostką. Pilnujmy tego. 

3. Zmiana nogi.













4.



5. Zmiana nogi


6.

7Zmiana nogi


8.

9. Zmiana nogi  

Po każdym z ćwiczeń następuje 10cio sekundowe dociskanie/pulsowanie – obejrzyj filmik, będziesz wiedzieć, o co chodzi :)


Polecam trenować z kimś, to motywuje. A jeśli nie masz chętnych, to ćwicz z tym linkiem ;) Serio. Gdy ćwiczyłam bez filmiku, to trwało to o wiele krócej. Mnie akurat ten filmik bardzo motywował – aby jednak dokończyć wszystko, aby wytrwać w tym bolesnym dociskaniu ;) i dawałam radę, mimo zakwasów, które po jakimś czasie znikają. 
Zachęcam do bycia wytrwałym!

Powodzenia! ;) 


2 komentarze:

  1. Też ćwiczę z filmikiem troszkę ostatnio mniej regularnie ale wracam i trwam . Życzę wytrwałości i idealnej figury na lato

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Byłam i jestem zadowolona z figury :) A Ty? Ćwiczyłaś wytrwale?! :D

      Usuń