środa, 17 września 2014

Powitanie


Witam wszystkich na moim blogu!

Cześć! Witajcie na moim nowo utworzonym blogu. W ciągu kilku następnych dni pojawi się pierwszy post.

Interesuję się zdrowym stylem życia, lubię sport, kosmetyki i wiele iiiinnych rzeczy.
Znajdziecie tu trochę recenzji - zapewne nie tylko kosmetycznych. Nie będę pisała tylko o rzeczach godnych polecenia, ale jak to w życiu bywa - kicze też się znajdą. Dodam też kilka wpisów z życia studenta, a więc śmiesznych bądź absurdalnych. Lub całkiem zwyczajnych. Dwoma słowami ujmę to tak: Moje życie :)
Nie będę pisać o wszystkim wszystkim, lecz wówczas, gdy najdzie wena :) Gdy pojawią się jakieś przemyślenia, gdy będzie trzeba poinformować o czymś świat.

Reasumując - blog nie jest typowo kosmetyczny czy sportowy, nie ma ściśle określonego tematu. Będzie tu miszmasz, czyli przeróżne doświadczenia, z których będziecie mogli tylko skorzystać.

Mam nadzieję, że i Ty znajdziesz coś dla siebie.
Do zobaczenia niebawem! :)

3 komentarze:

  1. Hej!
    Wygląd i tytuł Twojego bloga już mi się podoba!
    Do dzieła!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wpadłam na Twojego bloga przypadkowo, ale z miejsca stwierdzam, że ten przypadek był całkiem miły. Podoba mi się, że piszesz o takich codziennych rzeczach, o których zabiegany człowiek nie ma czasu myśleć. Coś od siebie? Swoja historia z życia? Super. Twojego bloga czyta się lekko, przyjemnie. Miła lektura na szary, ponury dzień czy wieczór. Trzymam kciuki- pisz jak najwięcej, bo będę tu często zaglądać! :) Powodzenia w życiu i prowadzeniu bloga! Życzę wielu odwiedzin ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Nie sądziłam, że tak szybko mnie znajdziesz :) :) :P
      Mam nadzieję, że kolejne dodawane przeze mnie posty bedziesz czytała równie przyjemnie. Do napisania i czytania, hej :)

      Usuń