wtorek, 6 września 2016

By marzenia nie uciekały

Czas szybko leci. Można go fajnie przeżyć lub niestety zmarnować...

Ja się mocno męczę, gdy nic nie robię i z całych sił od lenistwa uciekam. Spędzam czas aktywnie. Uwielbiam grać w siatkę, jeżdżę rowerem i in. Siatkę kocham od liceum. Ale znalazłam coś, co mnie równie mocno kręci. Od tygodnia już uczęszczam na treningi - gramy we frisbee.
Co się liczy we frisee? Precyzja, szybkość, gra fair play - wow, podoba mi się! :)
Dzięki otwartemu treningowi, który zorganizowali dawno temu (bodajże dwa lata temu), przekonałam się, że ta dyscyplina sprawia mi frajdę! Jak żadna inna od czasów liceum. 
Niesamowite jest czuć się w czymś jak ryba w wodzie, robić coś, co się naprawdę lubi!!! :) Ale niestety... Jakoś tak wyszło, że   d o p i e r o   t e r a z   w tym roku dołączyłam do tej grupy.

Z tego powodu cieszę się, niezmiernie się cieszę. Znowu spotkałam się z czymś, co mi sprawia radość. 
Ale... Kurczę, szkoda mi tego czasu, który dzielił pierwszy trening do teraz! W ciągu minionych dwóch lat mogłam już tak wiele osiągnąć...przeżyć... Już na pewno rzucać i łapać dysk naprawdę profesjonalnie, a nawet jeździć z nimi na zawody! Coś osiągnąć. Coś odkryć w sobie. Dlaaaaczego tyle czasu musiało minąć, zanim tu trafiłam... Czemu tak bardzo nie ogarnęłam sprawy... 

Jak widać w powyższym akapicie - strasznie żałuję, że nie zawalczyłam o to, czego bardzo chciałam, co mi się bardzo podobało. Mocno mi żal nie tyle czasu, co tego, czego nie zdobyłam, a o czym marzyłam. Dlatego zastanów się i Ty, na czym Ci teraz zależy, a co odkładasz w czasie, a może coś zaniedbujesz, mówiąc: Jeszcze mam czas. Później. 

Nieee. Po co później? Po co działać na 20% efektywności? Dawaj już teraz! Działaj na 100% :) 

Apropo działania :) 
Dzisiaj zupełnie sama wymyśliłam i wykonałam kartkę urodzinową.

Może Wy też robiłyście jakieś cudeńka same? Może mnie zainspirujecie do wykonania kolejnej?



PS: Jak zdecydujecie, że zawalczycie o marzenia, nawet te drobne, to postaram się Was zmotywować do tego :) Zostaw tylko komentarz ;)

PS2: Komentarz lub to marzenie zapisane na kartce możesz traktować jako wyzwanie :) Mając przed oczami na pewno wkrótce zrealizujesz ;) Powodzenia


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz