niedziela, 4 stycznia 2015

Jak szybko wzmocnić zniszczone włosy



Chciałabyś osiągnąć wygląd zdrowych włosów? I przy okazji uniknąć plątania się włosów? To ten wpis jest dla Ciebie. Zaproponuję 2 produkty, które radzą sobie z tym doskonale. Są to dwie rewelacyjne odżywki, które lubię i które gwarantują mi wygląd zdrowych włosów.


L'OREAL - ELSEVE, natychmiastowa kuracja wzmacniająca


Uwielbiam tę odżywkę. Włosy po niej (tego samego dnia) wydają się być bardzo zdrowe, są miękkie i „okiełzane” (jeżeli Tobie też czasem puszą się świeżo umyte włosy, to wiesz, o czym mówię). Już podczas spłukiwania zauważam efekt, ponieważ włosy nie plączą się, są miękkie i tworzą taką taflę naprawdę gładkich włosów, jak w reklamie! Jednak ta odżywka zapewnia tylko ładny wygląd włosów. Nie czuję, aby moje włosy były jakoś super odżywione po Elsev. Dlatego to jest zdecydowanie tylko propozycja wzmacniania na szybkie wyjścia – jeśli chcesz dziś na szybko dobrze wyglądać i nie masz czasu na maseczkę, dłuższe trzymanie odżywki, to ta propozycja jest w sam raz. 

+ Trzymasz ją krótko – producenci zalecają: rozprowadzić ją na całej długości włosa. Nie pozostawiać produktu na włosach, spłukać od razu.
+ Uzyskasz efekt natychmiastowy
+ Uzyskasz wygląd zdrowych włosów
+ Dla mnie najlepsze: włosy się nie plączą i są gładkie!





FM Group Polska - Odżywka do włosów cienkich

Drugi fenomenalny produkt – odżywka z FM. Moim włosom gwarantuje ona tak samo dobry efekt, a nawet lepszy, bo mam wrażenie, że ona dodatkowo odżywia włosy. Przy częstszym stosowaniu zauważyłam, że włosy są w lepszej kondycji ;) Przede wszystkim mam na myśli mniej problemów podczas czesania oraz aksamitność w dotyku. Podczas spłukiwania odżywki z włosów również tworzy się „gładka tafla” i są supermiękkie.
Chcę zaznaczyć, że jestem z niej zadowolona, mimo, że jest przeznaczona do włosów pozbawionych puszystości. Już jestem ciekawa na efekt po odżywce do włosów suchych i zniszczonych z tej samej serii (z żółtą kropeczką).




Odżywka Elseve kosztowała mnie jakieś 20 zł, na pewno nie mniej. Ta z FM kosztuje około 17zł, ale mam ją z promocji, czyli za jakieś 14 zł. 

Moje włosy wyglądają zdrowo po obu odżywkach. Obie polecam na szybkie, wręcz natychmiastowe wzmocnienie.
Ale tylko po tej z FM włosy są ładne nie tylko na chwilę, a do tego wydają mi się być zregenerowane. A Wy jakie macie sposoby na „wzmocnienie zniszczonych włosów na szybko”?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz